Σίγουρα θα αστιεύεστε κ. Feynman!

Νοέμβριος 19, 2008

Κάποια πράγματα που έμαθα από την αυτοβιογραφία του Φέυνμαν (Feynman)*.

1. Υπάρχει μεγάλη διαφορά ανάμεσα στον πραγματικό κόσμο και τον φαινομενικό κόσμο. Όπως για παράδειγμα, όταν ένας ευκατάστατος κύριος απολαμβάνει το νόστιμο και ευπαρουσίαστο γλυκό, το οποίο πριν λίγη ώρα βλαστημούσε την ώρα που εφευρέθηκε ο μάγειρας-πρώην κατάδικος που τα δάχτυλά του δεν ήταν φτιαγμένα για μια τόσο λεπτή δουλειά.

2. Ότι πάντα υπάρχει ένας άλλος τρόπος να λύσω ένα πρόβλημα.

3. Πως οι μάγοι μαντεύουν τα χρώματα αντικειμένων που κουβαλά το κοινό, έχοντας ένα βοηθό που κάθε φορά που πάει και συστήνει κάποιον από το κοινό, χρησιμοποιεί έναν κώδικα με επιφωνήματα.

4. Πως να κάνω διάρρηξη σε παλιά χρηματοκιβώτια. Θεωρητικά.

5. Ότι η θεωρία του που πήρε νόμπελ φυσικής ξεκίνησε παρατηρώντας ένα πιάτο να πετάγεται στον αέρα και να ταλαντεύεται πλευρικά συγχρόνως.

6. Ποτέ μην παρατάω μια μάχη με τη γραφειοκρατία. Φτάνει να έχω υπομονή γαϊδάρου.

7. Αν θέλω να ρίξω μια κοπέλα στο κρεβάτι μου, να μην είμαι ευγενικός, να μην πληρώσω τίποτα και απλώς να το ζητήσω.

8. Καλύτερα να κόψω το ποτό γιατί θα χαλάσει αυτή την ευχάριστη μηχανή που έχω στο κεφάλι μου που με κάνει να παίρνω τόσα πράγματα από τη ζωή.

9. Η παπαγαλία μπορεί να με κάνει να μην παρατηρώ κάποια φαινόμενα στον κόσμο μας και να τα κατανοώ.

10. Αν θέλω να δω κάποια κίνηση σε μπαρ, πρέπει να κάτσω το λιγότερο 2 συνεχόμενα βράδια εκεί.

11. για το Νικ the Greek

12. Αν δεν θέλω να δεχθώ μια δουλειά, μη μάθω πόσα λεφτά θα πάρω.

13. Στα γιαπωνέζικα όταν μιλάω για τον εαυτό μου σε κάποιον άλλον, πρέπει να χρησιμοποιώ πιο υποτιμητικές λέξεις και όταν μιλάω για τον άλλον πιο υπερτιμητικά/ευγενικά επίθετα. Η αντίθεση των επιθέτων μεγαλώνει ανάλογα με το αξίωμα του άλλου. Μέχρι που όταν φτάνεις στο σημείο να μιλάς για το κήπο ενός ναού πρέπει να πεις: «Μπορώ να κρεμάσω τα μάτια μου στους έξοχους κήπους σας;»  και για το δικό σου κήπο: «Θέλετε να ρίξετε μια ματιά στον άσχημο κήπο μου;»

14. Αν θέλω να έχω κάποια άποψη για την τέχνη, πρέπει να δημιουργήσω κι εγώ τέχνη.

15. Πως να αποκωδικοποιώ ιερογλυφικά των Μάγια. Θεωρητικά πάντα.

16. Πως να έχω εξω-σωματική εμπειρία μέσα σε μια σφραγισμένη μπανιέρα με νερό.

17. Πως ο Γιουνγκ ήξερε να κάνει καλά πειράματα, σε σύγκριση με άλλους του κλάδου του Φέυνμαν.

** Το βιβλίο λέγεται: Surely You’re Joking, Mr. Feynman: Adventures of a Curious Character

μπορείτε να το κατεβάσετε και δωρεάν εδώ από την βιβλιοθήκη της http://www.vidyaonline.net/

(το παραπάνω post το έγραψα αφού είδα ότι μπήκα σε λίστα με blogs που δεν έχουν ενημερωθεί για εβδομάδες)

4 Σχόλια to “Σίγουρα θα αστιεύεστε κ. Feynman!”

  1. jim_hellas Says:

    καλά όλα τα άλλα, αλλά αυτή η βλάκ λίστ με τα μη ενημερωμένα blogs που υπάρχει;


  2. χαχα, είναι ένα αγαπητό blog, που δεν είχε κακή πρόθεση, σαν παρακίνηση το είδα.


  3. α και το δικό σου blog έχει στη λίστα (είναι δεξιά) για τα έδρανα μιλάω

  4. jim_hellas Says:

    Α! Ναι… Το πρόσεξα. Αλλά αμφιβάλλω αν ο χαρακτηρισμός αυτής της λίστας είναι κυριολεκτικός. Anywaysssssss


Σχολιάστε

