Πώς θα θυμάμαι ποιο blog έχω σχολιάσει;

Ιανουαρίου 16, 2007

Είναι ένα από τα βασικά ερωτήματα που μου έχουν μείνει αναπάντητα σχετικά με το blogging. Σαν προσωρινή λύση είχα τα linkblogs του monitor. Όποιο σχολίαζα, του πατούσα και ένα linkblog στο monitor, έτσι ώστε να θυμηθώ την επόμενη μέρα να κοιτάξω αν υπήρχε κάποια απάντηση. Πες ότι έχω σχολιάσει μέσα σε μια μέρα 4-5 blogs τα οποία τα βρήκα σερφάροντας και δεν είναι από αυτά που κοιτάζω καθημερινώς, πώς θα θυμάμαι ποια είναι την επόμενη μέρα για να ελέγξω για απαντήσεις; Bookmark το καθ’ένα κάθε μέρα στον explorer/firefox και μετά σβήσιμο; Αυτή τη δουλειά θα κάνουμε τώρα; Αν όμως δεν χρησιμοποιώ ένα υπολογιστή; Αποθήκευση των blogs σε μια σελίδα του ιντερνετ; Δηλαδή θα εξαρτιέμαι από αυτήν τη σελίδα; Σβήσιμο και ξανά πάλι τα ίδια; Υπάρχει κάνενα tool; Ξέρει κανείς; Κανένα plugin που να θυμάται όλα τα comments μου σε όλα τα blogs που έχω κάνει; Κι όχι μόνο ας πούμε στο wordpress;   (Δεν φημίζομαι για την μνήμη μου)

9 Σχόλια to “Πώς θα θυμάμαι ποιο blog έχω σχολιάσει;”

  1. sfrang Says:

    Σωστό το ερώτημά σου! Αν και είμαι εναντίον του μαρκαρίσματος που υπήρχε στο monitor του vrypan, επειδή πολλοί το θεωρούσαν βαθμολόγηση, τώρα βλέπω ότι έπαιζε ακριβώς το ρόλο που λες κι εσύ! Κάτι εναλλακτικό πρέπει να βρεθεί, ας σκεφτούν κάτι οι δημιουργοί των monitors…


  2. έχω το ίδιο πρόβλημα…
    @george
    δεν είναι bad αλλά νομίζω ότι ο ρόλος του είναι διαφορετικός…


  3. Για τα σχόλια που αφήνεις σε κάποιο wordpress.com blog τα πράγματα είναι πολύ απλά: μετά το login, Dashboard→My Comments.

    Για όσους επιμένουν ακόμα στον Blogger, επιμένεις να πάρουν… μεταγραφή – τουλάχιστον μέχρι να βρεθεί κάποια καλή λύση.


  4. George, μου θυμίζουν τα sticky notes. Αυτά αν τα απενεργοποιήσω και τα ενεργοποιήσω την επόμενη μέρα θα μου ξαναβγούν αυτά που είχα γράψει τουλάχιστον; Συμφωνώ με τον Παράφωνο. Χρήστο για αυτό έγραψα στο τέλος όχι μόνο το wordpress. Αλλά δεν είναι μόνο το Blogger, είναι κι άλλες τέτοιες υπηρεσίες.. Ακόμα στο ψάξιμο είμαι.

  5. newmanifesto Says:

    τόσα πολλά σχόλια κάνεις ?

  6. e. Says:

    Υπάρχει και το co.mments.com. Για περισσότερα δες εδώ: unique fish


  7. e. Σ’ ευχαριστώ πολύ! Φαίνεται πολύ καλό.
    newmanifesto. Που να με δεις στις παλιές καλές μέρες (πριν πάω πάνω), δεν άφηνα blog για blog.

  8. rubia Says:

    Τα απλά,χάρτινα ποστ ιτ είναι η καλύτερη λύση φορ μι


Σχολιάστε

