1 μήνας ακόμα

Νοέμβριος 5, 2006

Κι εβρο-λύομαι. Άντε να ξαναβρω τώρα ποια blogs έχουν παραμείνει, ποια blogs έχουν ανανεωθεί, τι μ’αρέσουν από τα καινούρια. Γενικά τώρα που είναι και περισσότερα, λογικό είναι να βρίσκεις πιο δύσκολα τα διαμάντια-posts. Αλλά θα γίνει κι αυτό. Καμιά πρόταση για καλά posts που έχουν προκύψει τον τελευταίο καιρό; (σύμφωνα με τις κατηγορίες που έχω, έτσι;)

Talk to you in one month 🙂 

6 Σχόλια to “1 μήνας ακόμα”

  1. CyberEddie Says:

    οπως το πες, το καλύτερο είναι το προσωπικό ψάξιμο γιατι απλά ο καθένας έχει διαφορετικό προσωπικό γούστο και τα blog είναι μια υπόθεση έκφρασης …


  2. Το ξέρω, αλλά έχω τόσους μήνες να καλύψω, κι έλεγα μπας κι έχει βρει κάποιος κάτι πολύ καλό να μου δείξει και μετά να δω εγώ αν μου αρέσει για να με βοηθήσει λίγο στο ψάξιμο. Ευχαριστώ για το comment 🙂

  3. 8848m Says:

    Kαλέ μου φίλε θέλει ψάξιμο .Αναλόγως τα γούστα του καθενός.

  4. CyberEddie Says:

    Αυτή είναι και η γλύκα: το ψάξιμο …

    Αλήθεια άκουσες για το «τάπωμα» του http://www.blogme.gr ??

  5. CyberEddie Says:

    http://technicallife.blogspot.com/

    το νέο μου blog, δες και πες … έτσι γιατι θέλω να τα πώ κάπου …


  6. Και πολύ καλά έκανες κι εγώ μόλις έκανα κι ένα comment. Αλλά και το άλλο σου blog δεν πάει πίσω 😉


Σχολιάστε

